به گزارش واحد تامين خبر يزدفردابه نقل از ايسنا"اين اطلاعيه كه توسط نهاد نمايندگي ولي فقيه در منطقه مقاومت بسيج سپاه يزد منتشر شده است، آمده: واقعيت هاي تاريخ هميشه احتياح به ثبت و ضبط توسط انسانهاي متعهد و اميني بوده است که با ايفاي نقش خود توانسته‌ا ند جوامع بشري را به حقايق آشنا کنند و اين مهم امروز با عنوان خبرنگار درجهان مطرح مي باشد در مقطع کنوني که وابستگان به استکبار و صهيونيسم جهاني در واژگونه جلوه دادن حقايق اصرار دارند، نياز جامعه به اخبار صحيح و اطلاع رساني سريع، بيش از پيش مسئوليت خبرنگاران متعهد را سنگين کرده است.

خبرنگاري در دنياي مدرن امروزي، ديدن ظلم و ستم و کشتار مردم بي دفاع و آزادي خواهي است که توسط قدرتهاي بزرگ استکباري صورت مي گيرد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: در اين راستا است که خبرنگار، با وجدان بيدارش براي احقاق حقوق مظلوم و ستمديدگان و تسکين آلام دردمندان و افشاي چهره ظلم و کفر جهاني و رسوايي دروغگويان و متجاوزين و بي غريتان عصر حاضر قلم مي زنند.

منطقه مقاومت بسيج سپاه يزد ضمن گرامي‌داشت ياد و و خاطره شهداي خبرنگار، 17 مرداد سالرزو شهادت خبرنگار شهيد محمود صارمي، روز خبرنگار و ولادت حضرت علي (ع) به تمامي خبرنگاران ودست اندر کاران عرصه خبر تبريک گفته موفقيت همگان را از خداوند منان مسئلت مي نمايد.

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا